“Türkiye’deki genç yetenekleri destekleyeceğiz” – Son dakika haberleri

Yetkili, “TRT hem bellek hem de gelecek” konuşmasında konuşmasında “İnovasyon Sezonunda İnovasyon Sezonu” nda bir otelde düzenlenen Altun, TRT, ülkenin sadece görsel ve işitsel belleğe dikkat çekmekle kalmadığını, ulusal ve uluslararası yayınların çok önemli bir oyuncusu olarak aynı zamanda.
Altun, şirketin beklentileri ve farklı çıkarları için derin içerik sunmanın önemli olduğunu söyledi.
Altun, TRT belgeselinin kategorisindeki ilk yerini başarıyla sürdürdüğünü ve çok sayıda yeni üretim ve departmana sahip belgesel sevenlere zengin bir seçim sunduğunu ve şunları söyledi:
“Bugün, zihinlerimiz, belirsizlikler, kaos, turbol, küresel alana hakim olan çatışmalar ve savaşlar maalesef kendilerini işliyorlar. Ne yazık ki. Bu sorunlar, bu konuların belgesel derinliğinden geçer, halka ve tüm ulusal, uluslararası halk, bağlantılar vermek için, bilişsel ve duygusal bir anlayış sunabilir. Terörizm: Filistin belgeselleri.
“Ülkemiz ulusal fırsatlarını ve yeteneklerini her geçen gün arttırıyor”
Fahrettin Altun, bölgede ve dünyada kaotik tezyonların tanık olduğunu belirten “Her gün yeni bir gelişme ve belirsizlik ve çatışmalar, istikrarsızlık, gerilimler genişliyor. Avrupa’da, birçok ülke, Avrupa’da, Avrupa’da, Kral -Bölgenin ve bölgenin güvenlik kapasitelerini ve Türkiye Başkanı, Türkiye Başkanı Başkanı Başkanı Başkanı, Başkan Vizyonu, Bağımsız Bir Aktör haline geldi.
Türkiye’nin politikalarını ve girişimlerini barış ve belirsizlikleri azaltmak için yarattığını ifade eden Altun, Türkiye’nin mevcut tarihsel süreçte bir aktör olarak konumlandırıldığını ve bu da barış ve barışa yol açtığını söyledi.
Altun sözlerini aşağıdaki gibi sürdürdü:
“Türkiye, hemen hemen tüm coğrafyalarda barış ve güvenliğin kurulması rolüyle diplomasiyi büyük bir beceri ile kullanır. Daha adil bir dünya mümkündür ve dünya izleme çerçevesi içinde, alanda yaptığımız bu büyük çaba ve tablo, belgesel alanında, belgesel, dünyanın pencereleri, bunlar gibi, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar, bunlar gibi, bunlar, bunlar gibi.
“Aile odaklı içeriğin seferberiyetini sürdürüyoruz”
Altun, içerik dünyasındaki yükümlülüklerinin önemli bir bacağının kültürel hegemonya küresel girişimleriyle savaşmak olduğunu vurguladı.
Küresel kültür endüstrisinde insan doğasına karşı bir cephenin Altun dedi:
Diyerek şöyle devam etti: “Ailenin takdir edilmeye çalıştığı ve kimliklerin belirsiz olması gereken bir kaos içeriği dünyasına hükmetmek arzu edilir. Kararlılıkla harekete geçmeye devam ediyoruz.
Altun, bu bağlamda, TRT belgesel kanalı, “Ailem: Cordial Hearts” ekranına gelecek. Halkın halka buluşacağı yapımların merkezi gibi, dünyanın merkezinde aile değerlerinin üretilmesinin, dijital içeriğin faşizminin yayılmasının son derece önemli bulduğunu söyledi.
Türkiye’deki her üretimin kültürel bir vaka asker olarak görülmesi gerektiğini vurgulayan Altun, birkaç medya içeriğinin ve özellikle belgesellerin uluslararası arenada yumuşak bir güç unsuru olarak yoğun bir şekilde kullanıldığını söyledi.
Altun aşağıdaki ifadeleri dahil etti:
“Bu Loggia’ya baktığımızda, ülkemizin zenginlikleri belgesellerimiz için derin ve eşsiz bir potansiyel sunuyor. Neyse ki, TRT belgesel Türk ruhunun körüklediği nitelikli prodüksiyonların buluşmasına izin veriyor. Ulusal ve uluslararası alanlarda önemli olacak belgesellerin” bilimin sultanları “ve” doğanın gizli değerleri “olduğuna inanıyorum.
“Kültür, sanat ve iletişim asla bu yüzyılda boşlukları kabul etmez”
O zamanlar, yumuşak güç gibi her türlü medya içeriğinin kullanımını teşvik eden en önemli gelişme, yaşamın her alanında yayılan sayısallaştırmanın büyük bir hız dijital olması, dijital kaynakların bilgiye erişme önceliği ve “izleme ve dinleme” içeriğinin seçimi, belgesellik için bir fırsattır.
Bu bağlamda Altun, her gelişmenin bir dizi test, kısıtlama ve zorluk getirdiğini vurguladı.
Bu testlerin bazılarının dezenformasyonu, mezenformasyon ve maskeli içeriği, Altun, “Belgesellik durumunda alırsak, belgeselin iletişim hakkındaki literatürdeki yaygın içeriğini belgesellerin bir parodisi olarak ifade edebilir. Ve zamandan itibaren gerçeği manipüle etmek mümkündür.
Dezenformasyon, mezenformasyon ve maskeli içerik noktasına en büyük etik sorunun altını çizmek, başlangıçta veya içeriğin herhangi bir kısmında yanlış veya kurgu olduğuna dair bir ifade olmadığı açıktır.
“Bugün bu durumun geldiği nokta yapay zeka kullanımı ile oldukça karmaşık hale geldi. Sahte belgeseller hızla üretiliyor ve tüketiliyor, anında ve rastgele gözlem alışkanlıkları kademeli olarak çözülüyor ve doğru ve hata ayrılamıyor. Gerçeği yok etme girişimlerine karşı mücadelemiz gerçeğin mücadelesidir.
“Türkiye’deki belgesel ekosistemini daha da güçlendireceğiz ve genç yetenekleri destekleyeceğiz”
Altun şu şekilde devam etti:
“Bu noktada, İletişim Başkanlığı olarak, Türkiye Cumhuriyeti Başkanı tarafından önerilen” Türkiye Yüzyıl “,” iletişim “vizyonu, yanlış karşı gerçek, gerçeğin önündeki yanlışlığa karşı gerçeği olacak. Bir anlamda, fikrinden bağımsız olarak, Dhikrin, Başkanımızın meşruiyetine bakılmaksızın, kültür ve sanat alanında kendilerini ifade etmek isteyen herkese yol açmaya devam edeceğiz.
Bir iletişim başkanlığı olarak Fahrettin Altun, kültürel kaynak alanını anlam, anlam ve gerçek ekseni üzerinde besleyen ve Türkiye’nin belgesel ekosistemini daha da güçlendirecek ve genç yetenekleri destekleyecek tüm alanları yükselteceklerini açıkladı.